4 Ağustos 2013 Pazar

Trend: Metalik Detaylı Maskülen Ayakkabılar


  Bu ayakkabılarla ilk karşılaşmam Vogue Türkiye Ağustos sayısında gerçekleşti. İlk görüşte aşk diyebilirim. Oldum olası maskülen ayakkabılara olan hayranlığım iyice güçlendi. Hem sevimli, hem şık, hem de güçlü bir görüntü veriyor bu ayakkabılar. Bunları çok yakında birçok stil sahibi insanın ayağında göreceğiz gibime geliyor.



  Metalik detay trendini en çok kullanan ya da oluşturan marka Celine. Pre-Fall 2013 Koleksiyonu'nda görülen bu ayakkabılar neredeyse koleksiyonun tüm kombinlerinde kullanılmış. İlk fotoğraftaki ayakkabının fiyalı 1600$. Bu da demek oluyor ki benzerleri, esinlenilmiş versiyonları veya trendin farkı modelleri çıkana kadar beklemek zorunda kalacağız. Sizi bilmem ama bende o kadar para bile yok. Hem zaten ben kiim, Celine ayakkabı kim.

  Trendi kullanan bir başka önemli marka da Miu Miu. Ayakkabılarda gümüş detaylar kullanılmış ve hepsi rugan.


  Trendi yakaladığım son marka Marni. Fiyatı 700$. Altın parlak detaylı bu ayakkabılar da hoş ancak dürüst olalım, bir Celine değiller.

  Metalik detaylı maskülen ayakkabılara dair yakaladıklarım bu kadar. Daha fazla fotoğraf ve kombin paylaşmak isterdim. Ancak ya daha çok yeni olduklarından kimse kombin yapma fırsatı bulamadı ya da ben beceriksizliğimden dolayı kombinleri bulamadım. Eğer bildiğiniz kombinler varsa adresleri yorumlarınızda paylaşırsanız sevinirim. Peki, bu trend hakkında sizin düşünceleriniz neler?

1 yorum: