7 Ağustos 2013 Çarşamba

Trend: Ayakkabılar Yalnız Kalmasın, Çorapları Bileklere Çekiyoruz !

  Daha önceden ara sıra karşılaştığım bu minik trend son birkaç günde iyice gözüme çarpmaya başladı. Ben de biraz araştırıp sizinle paylaşmak istedim. Büyük ihtimalle onları bu sezon daha sık göreceğiz. Risk almayı sevenlerin trendi bu. Ya çok güzel görünüyor ya da vasat. O yüzden dengeyi çok iyi sağlamak gerekiyor.


  Trendin en net ve cesur kullanımını Tiffany Hsu'nun fotoğraflarında yakaladım. Kıyafetleri ve ayakkabıları yeterince renkliyken renkleri iyice belirginleştiren bembeyaz çoraplar kullanmış. Açıkçası bu görünümü benim hoşuma gitti. O çoraplar onun tarzını yansıtıyor sanki. Çoğu fotoğrafta bembeyaz ve tam bilekte. Fotoğraflara baktığımda özgüvenini hissetmem de neden olmuş olabilir hoşuma gitmesine. Çünkü kıyafeti giyinen kişi onun içinde mutlu değilse ve kendine güvenmiyorsa o kıyafet eğreti durur. Ancak biraz özgüven tüm görünümü değiştirebilir.


  En sevimli görünümü bilekten bağlı ayakkabılarda veriyor bu trend. "Back To School-Okula Dönüş" trendine de katkısı oluyor aslında. Çünkü bilekten bağlı yuvarlak burun topuklularda, ilkokulda giyilen siyah pabuçları hatırlatıyor.


  Sandaletlerle de çok kullanılmış ancak açıkça söylemek gerekirse ben kapalı ayakkabılarda verdiği görüntüyü çok daha hoş ve zarif buluyorum.



  Bu son iki fotoğraftaki kombinler benim favorilerim oldu. Hele sağdaki fotoğraftaki cool görünüm içime işledi diyebilirim. O stil, o cool ve umursamaz duruş. Çok beğendim.

Bilekteki çorapların topuklularla buluşmasında yakaladıklarım bunlar. Siz ne diyorsunuz bu işe? Çoraplar bileklere mi, yoksa direk çöpe mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder